Вчені з США знайшли джерело вічної молодості

• Пятница, 16 февраля 2018 00:49
Фахівці з Університету Мічигану виявили механізм, завдяки якому стовбурові клітини репродуктивних органів здатні ділитися нескінченно, тобто бути вічно молодими. Відмічається, що втрата рибосомної ДНК (рДНК), яка кодує компоненти для синтезу білків рибосом, пов’язана з процесом старіння. При цьому, у РДНК знаходиться безліч копій одних і тих же генів. Після того, як при діленні клітин відбувається копіювання геному, інколи трапляються

помилки, в результаті чого деякі гени випадають з ДНК. Проте в стовбурових клітинах органів розмноження багатоклітинних організмів, наприклад, плодових мушок, старіння, пов’язаного з РДНК, не відбувається.

Фахівці з Мічигану виявили, що клітини потомства відновлювали кількість рибосомних генів в 10-денному віці. Така репродукція, за словами науковців, необхідна для того, щоб стовбурові клітини зберігали свою функціональність зі зміною поколінь.

Вчені зазначають, що хоча такий механізм був виявлений у плодових мушок, він також повинен існувати у людей.