Вчені: епоха алкоголю добігає свого кінця

• Вторник, 13 марта 2018 08:32
Келсі Елізабет Джонсон і Бенджамін Войт, генетики з Пенсильванського університету (США), дійшли до висновку, що «епоха алкоголю» скоро закінчиться. Стаття Джонсон і Войта «Паттерни загальних сигнатур позитивного відбору в людській популяції» була опублікована в журналі «Nature Ecology & Evolution» і привернула до себе увагу як наукового співтовариства, так і постійних відвідувачів пабів. Генетики провели дослідження, в ході якого проаналізували

геноми більше двох з половиною тисяч чоловік. Таким чином вони хотіли дослідити механізми, за допомогою яких наш вид еволюціонує, і вияснити, які саме мутації найбільше впливають на розвиток організмів.

Фахівці зазначають, що в майбутньому люди повністю відмовляються від алкоголю. І причиною цього стане мутація генів, які відповідають за переробку спиртів в організмі, в зв’язку з чим, алкоголь стане для людини смертельною отрутою.

Вони з’ясували, що гени ADH, що відповідають за «кодування» ферменту, мутують. І колись люди не зможуть випивати, навіть мінімально, так як це зможе призвести до фатальних наслідків.