fbpx

У трьох смертельно небезпечних коронавірусів виявили уразливі місця

• Воскресенье, 18 октября 2020 15:11
19.07.2020 Вчені Інституту біомедичних наук Університету штату Джорджія в США з’ясували, що три смертельно небезпечних коронавіруси SARS-CoV-2, SARS-CoV-1 і MERS-CoV можуть мати одні й ті ж вразливі місця, що дозволяє створити універсальний лікарський засіб проти цих патогенів. Фото: © current events/twitter Дослідники виявили понад 300

білків, що продукується клітиною, яка заражена. Ці білки взаємодіють з SARS-CoV-2. З них фахівці визначили 20 молекул, що впливають на те, скільки вірусних частинок кожного з трьох коронавірусів синтезується всередині клітин людини. Це білок Tom70, який взаємодіє з коронавірусним геном Orf9b, що належить як SARS-CoV-1, так і SARS-CoV-2. Про це йдеться в статті, опублікованій в журналі Science.

Tom70 — це мітохондріальний фермент, який бере участь в переміщенні білкових молекул в мітохондрії з цитозолю. Він також грає роль в активації мітохондріальних сигнальних білків, що забезпечують захист проти вірусної інфекції. Однак вчені показали, що Tom70 грає на руку коронавірусу, і комплекс Tom70-Orf9b може бути використаний, як мішень для противірусних препаратів широкого спектра дії.

Читай також: У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ ПЕРЕВІРЯТЬ ЕФЕКТИВНІСТЬ БЦЖ ВАКЦИНИ ЩОДО COVID-19

Лікарська ціль — це молекула або комплекс молекул, що належать патогену або організму-власнику, на який діє лікарський засіб, забезпечуючи терапевтичний ефект.

Окт 19, 2020Христина Качарай